21 december 2015

Wie blogt mee?


En dan staat je naam in het krantje van de gemeente. Niet totaal onverwachts natuurlijk. Voor al wie dat wil, vertel ik in het voorjaar in de bib van Pepingen over mijn blogavonturen. Hoe begin je eraan? Waarover schrijf je dan? Wat is het belang van een toffe titel? En van foto's? Hoe blijf je geïnspireerd? En waarom is het eigenlijk zo leuk?
Na enkele maanden bloggen, ben ik zeker nog geen superblogger. Maar ik durf wel te zeggen dat ik een piepklein beetje weet waar ik het over heb. En al spreek ik een mondje html. Heel erg technisch wordt het niet. 
Dus al wie denkt aan een eigen blog, of er al eentje heeft ... Geef een gil en laat weten dat je geïnteresseerd bent (de workshop gaat alleen door bij genoeg interesse). Ik kijk er al naar uit om van gedachten te wisselen met jullie.  (Wie niet denkt aan bloggen, maar wel graag schrijft. Ook welkom! Want daarover ga ik het sowieso uitgebreid hebben.) 

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...