5 september 2016

Terug naar school, ook voor mij


Groot meisje en klein meisje zijn begonnen aan een heel nieuw schooljaar. In het vierde en het tweede leerjaar. De boeken zijn gekaft en het eerste huiswerk is al gemaakt. Het enthouiasme is groot. Nu nog wel.

Dit jaar mag ook ik mijn schooltas van onder het stof halen. Want, ja, ik heb het gedaan. Ik heb me ingeschreven voor een schrijfcursus. Vanaf volgende week start ik met het Basisjaar Literair Schrijven bij Creatief schrijven. Net als vroeger kijk ik met klamme handjes uit naar de eerste schooldag. Zal de meester tof zijn? Krijg ik coole vriendjes? Ga ik wel nieuwe dingen leren?

Dat ik veel huiswerk ga krijgen, staat vast. Daarom zal ik de komende weken wat minder bloggen en wat meer stilletjes schrijven. Ik beloof plechtig dat je elke maandag zeker nog een blogpost mag verwachten. Misschien wat vaker, maar misschien ook niet. En de antwoorden op de vragen hierboven krijg je natuurlijk ook!

  

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...