14 augustus 2016

En de winnaar is ...

En de winnaar is: Literasa
 
Ik ben helemaal in mijn nopjes, want vandaag mag ik de winnaar bekend maken van mijn 'blogverjaardagswinactie'. Ik onthoud van jullie feedback dat ik vooral moet blijven doorgaan zoals ik nu bezig ben: er heel veel plezier aan beleven.
Uit mijn statistieken leer ik dat mijn recensies en posts over boeken beter gelezen worden dan die over schrijven. Maar daar heb ik iedere keer zelf zoveel aan, dus da's mooi in evenwicht.
Mijn onschuldige kinderhanden hier in huis beslisten over de winnaar. Literasa, jij bent binnenkort een aantal schriftjes rijker. Gefeliciteerd! (En nog eens bedankt voor je feedback en al je reacties.)



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...