4 oktober 2015

Twee maanden #oftochzoiets

 
Twee maanden bloggen. Dat is al flink geschreven, vind ik zelf. Maar wat zeggen de cijfers?
De cijfers zijn leuk, maar alle toffe reacties zijn veel leuker. Ook heel onverwacht eigenlijk. En daarom dus nog leuker.
Wat ik hoopte, is ondertussen gebeurd. Ik heb veel geleerd. Ook wel veel geklungeld, maar vooral meer geschreven dan ooit. Ik heb het een en ander ontdekt. Dat inspiratie vanzelf komt, bijvoorbeeld. Als je maar niet té hard zoekt. Het overkomt je. Van zodra je de moeite neemt om je pen op te pakken en gewoon te beginnen. En als je durft loslaten. Schrijft met je hart en niet met je hoofd.   
Ik heb ook veel geleerd over bloggen. Mijn eigenste marketingstrategie uitgedokterd. Een vleugje Google Analytics opgesnoven. En wat html-code geproefd.
Tijd voor een vreugdedansje, een klein feestje en veel energie om door te gaan.


Follow my blog with Bloglovin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...